Adam Kowalczyk

Zemanovci v USA

3. 04. 2016 15:35:26
Bohužel došlo k nejhoršímu, tzv. zemanovci a jejich pročínští a proruští přisluhovači se už infiltrovali až do Bílého domu.

V září minulého roku, byl ten samý čínský prezident Si Ťin-pching, který byl před nedávnem u nás, na oficiální návštěvě v USA. V němém úžasu jsem shlédl následující video.

video //www.youtube.com/embed/LjQKwFhBFWs

Marně jsem hledal nějaké stopy falšování, protože se mi po vydatné masáži našeho mediálního mainstreamu, včele s Českou televizí a Českým rozhlasem, nechce věřit, že by i v USA, v samotné kolébce svobody a demokracie, vítali prezidenta komunistické Číny stejně honosně, jako se u nás zcela ostudně odvážil prezident Zeman. Masa profesionálních vítačů, kupodivu nejen Asiatů s americko-čínskými vlaječkami nadšeně mávajících, tolik připomínající naše zaprděné čecháčky oslavující tyranský režim.

Jelikož je to oficiální video Bílého domu, konspirativní falšování jsem musel nakonec bohužel zavrhnout. Zaměřil jsem se tedy alespoň na hledání hrdinných protibetských aktivistů, kteří by připomenuli prezidentovi USA, s kým má vlastně do činění, když už to neví on sám. Bohužel ani tady jsem nepochodil, nikde žádný americký Kalousek s tibetskou vlajkou dožadující se vstupu, žádný blekotající Karel, prostě nic.

Doufám, že to brzy dokáže nějaký ten politický geograf nebo sinolog u nás vysvětlit, protože já jsem v koncích a mám proto jen jediné vysvětlení, které jsem uvedl v úvodu článku.

Kvíz na konec:

Kolik najdete tibetských vlajek na videu?

Autor: Adam Kowalczyk | karma: 39.15 | přečteno: 1776 ×
Poslední články autora