Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M50i12l10a62n 45S84t61e58h36l69í84k 7910139723131

Takže držení laserového navaděče je podle vás (a podle ruské justice) důkaz vraždy ? Kdo vás za ty kydy platí ? :-P

+2/−1
13.3.2016 18:53

A71d27a11m 48K61o69w14a33l16c95z61y98k 8411188773516

To jsem neřekl, je to ale jeden z nepřímých důkazů.

0/−1
13.3.2016 19:05

J35a68n 67Š41v43a21d23l25e85n95k23a 9794929940

Jaké jsou ty další? Už jsem se na to ptal dvakrát, ale zatím jste nedokázal odpovědět.

+1/0
13.3.2016 19:05

P83e58t30r 80M78u21n30z77a38r 1565451789926

No taky by mě to zajímalo. Dále mě zajímá, jestli byli ti novináři skutečně na vojenském stanovišti, jak jsem slyšel. Protože pokud ano, tak mě přijde docela divné, jak ji chtějí dokázat, že chtěla vraždit zrovna ty novináře.

+1/0
13.3.2016 19:14

J65a82n 85Š30v49a58d27l58e32n44k40a 9684599140

To je přesně to, co mě zajímá. Věřil bych totiž, že navedla palbu na nepřátelské pozice. To už se ve válce stává, že přitom mohli zahynout i nějací civilisté, kteří se tam právě vyskytovali. Ale jaké jsou ty důkazy, že to navedla přímo na ty novináře s cílem je zabít?

+1/0
13.3.2016 19:16

A85d61a65m 55K33o39w21a22l13c77z60y38k 8651318563396

Počkejme si na rozsudek, tam se vše dovíme.

0/−1
13.3.2016 19:52

J21a94n 63Š28v56a41d10l75e73n31k75a 9454609240

Vy už to víte, když píšete o řetězci důkazů. Tak se o něj podělte. V nadpise přece máte "dvě vraždy", přitom soud ještě nerozhodl, že to vraždy byly.

+2/0
13.3.2016 19:54

A88d21a29m 17K44o25w72a11l21c48z80y53k 8791178693216

Byla zajata v době a v blízkosti místa, kde proběhla minometná palba, měla u sebe ono zařízení a s tím zařízením prokazatelně uměla pracovat. K tomu si připočtěme chorobnou nenávist a série nepřímých důkazů je na světě.

0/−1
14.3.2016 15:01

P92a95v11e92l 32K44u15l41a 7568535618888

Jediné co na vás oceňuji je to, že máte odvahu vylézt s tímto na veřejnost :-/

+7/−1
13.3.2016 15:41
Foto

J81i12ř63í 75H61e87r87m48á19n57e85k 4406662202830

A proč by neměl?

+2/−3
13.3.2016 16:53

J24a46n 13Š61v91a16d62l38e78n43k67a 9904549150

Že jo. Vždyť různí Hermánkové či Bartošové ještě zatleskají. Nic vám tady nehrozí. A přesto se vám stýská po diktatuře, kde byl jiný názor trestán.

+4/−2
13.3.2016 17:55
Foto

L86u60c90i63e 82P28a19s83e15k91o90v29á 5300115442

Je to fanatička par excellence. A svou úlohu hraje také na jedničku. Ovšem pro ty, kteří na takové divadlo mají žaludek.

+6/−8
13.3.2016 13:40

J19a69n 36Š22v60a89d94l52e90n69k82a 9294739830

Ta frustrace musí být hrozná. Zkuste se vžít do její situace: její vlast byla napadena Ruskem, ona svou vlast proti tomuto útoku bránila, Rusové ji zajali a nyní ji chtějí odsoudit za to, že svou vlast bránila.

+10/−3
13.3.2016 13:44

I41g93o95r 43I43n31d96r94u76c82h

Já myslím, že s některými lidmi nemá vůbec cenu na toto téma diskutovat. Buď se jedná o placené agenty Kremlu, proruské fanatiky nebo prostě lidi, které něčí statečnost dráždí a provokuje, protože sami o sobě vědí, že jsou zbabělí a bezectní. Takže každý statečný a nezdolný člověk jim nastavuje nepříjemné zrcadlo jejich vlastní zbabělosti, malosti a ubohosti.

+8/−3
13.3.2016 14:02
Foto

L90u73c39i41e 21P69a72s85e60k93o69v72á 5410785932

:-) vy jste ale pohádkář - vám musel Rus udělat něco hrozného...

+4/−6
13.3.2016 14:09

J24a91n 17Š98v92a98d98l45e98n72k96a 9944849850

Nevím, jak vám, ale mně okupoval mou vlast a nyní říká, že to udělal proto, aby zde zasáhl proti fašistům. A že ho vlastně Dubček pozval.

+4/−3
13.3.2016 14:16
Foto

L78u46c23i92e 52P31a85s59e62k41o31v96á 5960675782

Pokud jste tak "doživotně"spjat s ruskou "invazí"...máte také takový doživotní postoj ke všem Francouzů a Angličanům a Němcům, coby zrádcům, kteří nás v Mnichově obětovali? Nebo jim je odpuštěno?

+4/−5
13.3.2016 14:50
Foto

Z24d68e61n27ě49k 28M39a89t95u82š83k90a 7378406685236

srpen mně vadí, protože jsem jej prožil

+3/0
13.3.2016 15:52
Foto

L74u86c98i80e 56P55a79s87e57k17o63v38á 5740765952

Takže to znamená, že druhá světová válka a protektorát nemá ve vašich očích takové grády, protože jste jej neprožil?????? Zvěrstva páchaná nacisty nemají takovou sílu, jen proto, že to nebyla naše kůže na stínítkách lamp?......:-/

+3/−3
13.3.2016 16:06
Foto

Z12d41e65n84ě14k 45M76a45t67u49š55k27a 7198686395586

nechci srovnávat, ale nevidím jediný důvod jakkoliv bagatelizovat srpen 68.

Mimochodem, i pan Zeman chtěl do kůže členů ODS vázat stranické legitimace ČSSD.

+1/0
13.3.2016 16:23
Foto

L29u93c27i55e 19P97a86s32e67k87o72v69á 5420635112

Nechápu, co to s tím má společného, bavíme se zde o nenávisti vůči všemu ruskému, která je zde permanentně pěstována na základě historických událostí. Ptám se, jestli jste také tak "spravedliví" vůči zrádcům, kteří zaprodali naši zemi a nechali tady nacisty páchat zvěrstva a vyvražďovat vesnice? Měříte Němcům, Francouzům a Britům stejným metrem?

A nikterak jsem rok 68 nebagatelizovala....

+2/−3
13.3.2016 16:28
Foto

Z24d28e86n81ě59k 71M54a64t77u97š51k40a 7418106385706

nechápu, proč sem stále pletete Angličany a Francouze.

A kromě toho, když mluvím s Němcem o okupaci a válce, cítím v jeho slovech pokoru a omluvu, ale když jsem několikrát mluvil s Rusy o okupaci 68, tak nechápali, proč jsme odmítali a stále odmítáme tvrzení, že nám vlastně přišli pomoci.

Oni jsou dodnes přesvědčeni, že nás tenkrát znovu osvobozovali.

+1/0
13.3.2016 16:56
Foto

L29u27c57i44e 43P56a31s85e13k53o43v27á 5250715172

pokora a omluva od Němců? Ano, přesně tak se teď jejich vedení chová k těm, kdož nechtějí plnit jejich představy.....nemá to význam, nechcete to vidět objektivně - všechno zlo prostě na zemi způsobují pouze Rusové....

+3/−3
13.3.2016 17:14
Foto

Z13d14e48n40ě97k 32M86a78t85u74š39k49a 7578676665556

vidíte svět pouze černobíle

+1/−1
13.3.2016 17:17

J31a38n 27Š53v51a83d29l66e67n96k10a 9774159380

Ano, pokora a omluva od Němců. Rusové něčeho takového nejsou schopni, Němci si tu svou historickou vinu připomínají neustále. V Rusku dnes navíc dostanete tvrdý trest za spálení vlajky SSSR. Představte si, že by někdo potrestal Němce za spálení vlajky s hákovým křížem.

+1/0
13.3.2016 17:57

J37i48ř16í 89Ř47e36z91n68í39k 4482422473705

Rusové ale vděčí SSSR za to, že dnes existují jako národ. Kdyby SSSR převálcovali Němci, tak by z nich dnes nezbyl ani mastný flek.

+2/0
13.3.2016 18:16

J68a14n 17Š73v27a45d97l21e87n97k28a 9644289840

Rusové vděčí sami sobě a dalším národnostem tehdejší říše, že dnes existují jako národ. SSSR byl zločinecký režim a Stalin masový vrah srovnatelný s Hitlerem. Je třeba to oddělovat. Po 2. světové válce navíc Rusové rozsévali už jenom zkázu. Mají se za co omlouvat a nikoli drze tvrdit, že si za to ty národy, kterým tu zkázu přinesli, mohou samy.

0/0
13.3.2016 18:18

J81i72ř11í 31Ř18e73z57n46í89k 4432662293405

Opravdu, kdyby Hitler náhodou vyhrál svou válku na Východě, tak by skutečně dnes Rusové přežili jako národ? Méněcenná rasa, určená k otročení. A tento germánský projev nadřazenosti Slovanům byl starší než nacismus.

0/0
13.3.2016 18:25

J62a62n 97Š77v20a13d22l59e61n60k32a 9814419170

Rusové se především s Hitlerem nemuseli spojovat při dobývání Polska. Po vyvraždění polských důstojníků v Katyni si teď jaksi nemohou na Hitlera stěžovat. Kdyby se byli Rusové s Hitlerem nespojili, ta válka by vypadala jinak, pokud by vůbec bývala byla.

0/0
13.3.2016 18:46

J26i49ř50í 86Ř34e29z50n20í95k 4382262333735

Žádní Rusové se s Hitlerem nespojili. Naopak jedině Ukrajinci na tom vydělali. Dodnes Ukrajina nic Polsku, ani Československu nevrátila.

+1/0
13.3.2016 19:11

J23a31n 23Š72v16a96d15l45e57n88k29a 9174619160

Ta dialektika vás ruských apologetů je úžasná. Rusové podle vás vděčí SSSR za své přežití, takže se mohou k němu hlásit jako ke své hrdé minulosti, ale pokud se jim připomene, že se SSSR také spojil s Hitlerem, což výrazně napomohlo Hitlerovu vyzbrojení i následné expanzi, tak oni za to přece nemůžou, to byl někdo jiný.

0/0
13.3.2016 19:14

J34i29ř22í 77Ř48e76z65n40í96k 4492552413105

Ale Rusové, tedy Ruská socialistická federativní republika, vskutku do zahraniční politiky moc mluvit nemohla. Spíše nesla její náklady, územní přínosy pak Ukrajina.

Samozřejmě, že to zjednodušuji, ale pouze zjednodušuji.

0/0
13.3.2016 19:18

J89a51n 66Š69v60a85d38l98e37n47k86a 9264839360

Vždyť píšu, pozoruhodná dialektika. Třeba vítězství SSSR nad Hitlerem Rusové slaví jako své vítězství, ale pakt Molotov-Ribbentrop, to přece Rusové nebyli. To byl podle vás někdo úplně jiný. Rusové mohou tesknit po SSSR, ba dokonce ústy svého prezidenta prohlašovat, že udělal Lenin chybu, když Ruskou říši přeuspořádal na federativním principu, ale když na to přijde, RSFSR nemá se SSSR nic společného. Na druhou stranu má zcela neoddiskutovatelný nárok na Krym, viďte?

0/0
13.3.2016 19:20

J70i68ř59í 30Ř79e72z23n26í90k 4822592763565

Ne, ale Krym po odmítnutí ukrajinské vlády uspořádat referendum o nezávislosti a po spálených autobusech v Kyjevě se měl právo spojit s kým chtěl.

+1/0
13.3.2016 19:24

J17a81n 33Š73v26a73d96l25e93n90k28a 9674319330

Krym byl nejprve okupován Ruskou federací. Následné referendum, které bylo v rozporu s demokratickými standardy, tudíž nemá vůbec žádnou váhu.

0/0
13.3.2016 19:25

J16i95ř80í 34Ř61e64z50n94í71k 4472292753685

Hovořím o příslibu ukrajinské vlády z počátku 90. let uspořádat na Krymu referendum o jeho nezávislosti. A takové sliby se plní.

0/0
13.3.2016 19:39

J86a72n 59Š82v20a82d39l30e27n14k73a 9694519860

To je docela možné. Každopádně jejich nesplnění nezakládá právo sousední země toto území okupovat.

0/0
13.3.2016 19:42

J20i76ř76í 40Ř61e57z49n16í29k 4202582963225

Alespoň formálně platí, že Krym vyhlásil samostatnost a pripojil si k sobě Rusko.

0/0
13.3.2016 21:19

J15a22n 19Š85v53a50d15l19e51n43k17a 9184849910

Formálně platilo i vyhlášení Protektorátu Čechy a Morava.

0/0
13.3.2016 21:43

J12i88ř91í 16Ř63e20z76n39í27k 4942162663275

Pointa tkví v tom, že srpen 1968 prožívali mnozí, kteří tehdy prožili Mnichov, který jim vadil. A když měli volit mezi Ruskem a Německem, volili to první menší zlo i v tom srpnu 1968. A nutné respektovat jejich volbu.

0/0
13.3.2016 18:14

J29a79n 53Š49v34a22d70l33e17n18k27a 9294299450

Z čeho vycházíte? Z vlastního dojmu?

0/0
13.3.2016 18:56

J76i68ř43í 68Ř32e76z65n46í27k 4362132933865

Dokonce se mohu odvolat na výsledky prezidentských voleb, kdy Zeman získával hlasy především v Sudetech.

0/0
13.3.2016 19:21

J45a75n 93Š23v79a86d33l85e39n96k92a 9824959230

A z toho vyplývá, že lidé dávají přednost ruské okupaci před Mnichovem? Máte pozoruhodné vývody.

0/0
13.3.2016 19:24

J67a93n 80Š73v85a44d73l10e69n83k36a 9834899600

Víte, milá paní Paseková, nevšiml jsem si, že by Němci nějak tu svou okupaci našich zemí omlouvali. Naopak se omlouvají za to, co provedli. Rusové drze začali tvrdit, že na to měli právo, dokonce rehabilitují masového vraha Stalina a teskní po Sovětském svazu. Opravdu němečtí představitelé teskní po Velkoněmecké říši? A jen tak mimochodem, vámi milovaní Rusové stále žijí ze svého vítězství nad Hitlerem. Tamní propaganda je na tom stále postavená - a také z té doby pochází to, že veškeré své odpůrce označují za fašisty.

+1/0
13.3.2016 17:55

J81i62ř26í 46Ř40e34z34n57í22k 4932472423955

Je to koneckonců jednoduché, Němci vděčí Velkoněmecké říši za svojí zkázu, Rusové SSSR za svůj holý život.

+1/0
13.3.2016 18:18

J59a47n 70Š49v85a35d62l96e51n46k62a 9264589230

Kdyby se Rusové nejdříve s Hitlerem nespojili, nebyla ani ta hrozba zkázy. Je třeba připomínat, že 2. světová válka začala společným německo-ruským útokem na Polsko.

0/−1
13.3.2016 18:20

J45i15ř20í 86Ř95e96z71n14í75k 4802562513705

Ale oni se s ním museli spojit, protože dříve si potřásl Chamberlain a Daladier ruce s Hitlerem v Mnichovu. To by vyděsilo každého. A Češi vždy brali pakt Ribbentrop Molotov jako projev Stalinovy geniality.

+4/0
13.3.2016 18:23

J88a20n 80Š85v36a53d48l24e61n98k44a 9494579360

To říkají oni. Povšimněte si však, že se s Hitlerem nespojil Chamberlain ani Daladier. To pro Rusy byl najednou Hitler spojenec, to oni ho zásobovali rudami i pohonnými hmotami, to oni mu umožnili vyzbrojit se. A po porážce Polska proběhla moc pěkná vojenská přehlídka v Brestu Litevském - Rudá armáda a Wehrmacht bok po boku, na slavobránách srpy a kladiva a hákové kříže. Oba režimy byly stejně zrůdné, oba jsou odsouzeníhodné. Ale k jednomu se už hlásí jenom party extrémistů, druhý je oslavován oficiální státní doktrínou.

0/0
13.3.2016 18:49

J63i39ř26í 63Ř29e80z21n88í52k 4122172513455

Fakt si myslíte, že do 1. září 1939 neexistovala daleko intenzivnější obchodní výměna Británie a Francie s Německem než Německa s Ruskem? Tomu sám nevěříte.

Mimochodem četl čísla publikována tehdy Deutsche Bank o německo sovětském obchodu a ten šel po r. 1940 hezky dolů. Viz Obzor národohospodářský z r. 1941. Dobře jsem se bavil.

Dnešní propagandě ani té komunistické nesmíte nic věřit..

+1/0
13.3.2016 19:31

J33a55n 70Š89v92a43d64l73e86n69k59a 9354729190

Sovětský svaz už od poloviny 30. let Německu dodával rudy a pohonné hmoty. Po uzavření spojenectví tato spolupráce ještě zesílila. A vzhledem k tomu, že Němci na SSSR zaútočili právě v roce 1941, je celkem logické, že po roce 1940 obchodní výměna mezi SSSR a Německem výrazně zeslábla. Zároveň je třeba znovu připomenout, že SSSR po uzavření paktu napadl Polsko, Finsko a okupoval Pobaltí. V Pobaltí se následné vraždění téměř rovnalo genocidě, v Polsku nechal SSSR mimo jiné povraždit desítky tisíc zajatých polských důstojníků, což je válečný zločin. Takže potom SSSR nemá Němcům opravdu co vyčítat. Obě říše byly stejně zrůdné, obě si zaslouží stejné odsouzení.

0/0
13.3.2016 19:35



Bohyně v teplácích od Armaniho

Petice

Na co je hrdá ta, která má tepláky pro všechny příležitosti? Přečtěte si rozhovor se Zuzanou Hubeňákovou.

Žebříčky



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.