Diskuse

Zamyšlení nad jednou výroční zprávou

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

P88e61t61r 97U57h24e72r

27. 5. 2016 22:13

Popírač holocaustu se zase ozval :-/

7 1
možnosti

Něco k věci nebo jen obvyklý troling?

0 3
možnosti

Děkuji za informace. Ale mohl jste být aspoň natolik slušný a psát zkratku, jak se správně má - FŽO a nenazývat zprávu pamfletem. Již z těchto důvodů o další diskusi s Vámi nemám zájem.

2 0
možnosti

Omlouvám se, zkratku jsem neznal, tak jsem použil svou, už jsem to změnil. Ale pamflet tam ponechám, jelikož podle mne jde o hanopis i na spoustu kvalitních článků.

0 1
možnosti
Foto

Mam chut zopakovat co mne stalo jeden ickovy zivot ale na druhou stranu...stoji tento autor za namahu? Pritom by stacilo kdyby po pravde napsal ze nenavidi Zidy. Ale on musi uvarit takovou nemastnou neslanou omacku jako od Hrusky

6 0
možnosti

Možná zkuste argumentovat, to by vás íčka nemělo stát. A proč bych měl někoho nenávidět? To nemůžu o něčem psát jen proto, že nemám rád faleš a lži?

1 2
možnosti
Foto

Paranoa? Dobrá diagnóza;-D;-D;-D;-D;-D;-D

0 2
možnosti